Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Αθάνατο δημόσιο

Φουκαράς: Γεια σας. Μου έχει έρθει το εκκαθαριστικό της εφορίας απο το Μάρτη, μιας που η δήλωση έγινε την 1η μέρα που άνοιξε το site του υπουργείου για τις δηλώσεις (αντε να έγινε τη 2η). Και μέχρι σήμερα, 7 μήνες μετά δεν μου έχει έρθει η επιστροφή φόρου (σε άλλους που έπρεπε να πληρώσουν και το αμελήσανε, ήρθε κατασχετήριο!!!)

Δημ. Υπάλληλος: Θα αργήσατε να φέρετε τα δικαιολογητικά.

Φουκαράς: Με το που παρέλαβα το εκκαθαριστικό απο το ταχυδρομείο, ήρθα και σας έφερα τα δικαιολογητικά. Αντε να καθυστέρησα 2-3 μέρες. Δηλαδή μέσα Απριλίου.

Δημ. Υπάλληλος: Αποκλείεται. Μήπως δεν τα φέρατε? Ξέρετε πόσοι έρχονται και λένε ότι τα έχουν φέρει ενώ έχουν κάνει λάθος?

Φουκαράς: Μπορείτε να δείτε στο σύστημά σας αν τα έχω φέρει? Η να πάω να ψάξω στα χαρτιά μου για τον αριθμό πρωτοκόλλου?

Δημ. Υπάλληλος: Να πάρω τηλέφωνο τη συνάδελφο να κοιτάξει στο computer (η ίδια είχε computer μπροστά της !!!)

Παίρνει τηλέφωνο, και βλέπει ότι όντως μέσα Απρίλη της είχα φέρει τα δικαιολογητικά.

Δημ. Υπαλληλος: Να κοιτάξω πότε έστειλα τα χαρτιά στο Υπουργείο.

Κοιτάζει και βλέπει ότι τα έχει στείλει μέσα Μάη.

Δημ. Υπάλληλος: Ξέρετε, δεν βρίσκω τα δικαιολογητικά σας, οπότε πρέπει να φέρετε αντίγραφα των δικαιολογητικών. (Ξερά. Με στυλ: "αντε, μη στα ψάλω που έκανα λάθος").

Κι εγώ πρέπει να ψάξω να βρω δικαιολογητικά, που μερικές εταιρείες τα δίνουν σε ΕΝΑ αντίγραφο (όπως πρέπει να κάνουν).
Αν έφταιγα εγώ, θα πλήρωνα πρόστιμο. Τώρα που ο υπάλληλος δεν έκανε σωστά τη δουλειά του, πάλι εγώ πρέπει να τρέξω. ΕΠΤΑ μήνες μετά τη δήλωση.
Και έστω ότι δεν μπορούν να μου στείλουν ένα e-mail να μου ζητήσουν τα δικαιολογητικά (απο τη στιγμή που κάνω τη δήλωσε μέσω internet, έχουν το e-mail μου).
ΕΠΤΑ μήνες μετά, έχουν ελέγξει τις δηλώσεις των εταιρειών που έχω συνεργαστεί, οπότε μπορούν να βρουν ότι λέω την αλήθεια, χωρίς να πάω εγώ χαρτιά.

Αλλά η διαδικασία είναι διαδικασία. Και ευχαριστημένος να είμαι. Γνωστή μου, της είχε πάει το 2000 η δήλωση να πληρώσει φόρους για το 1999 , χωρίς να της έχει έρθει η επιστροφή που έπρεπε να έχει παραλάβει απο το 1999 (οικονομικό έτος 1998).

Πρέπει να κάνουμε μια εκδήλωση. Οπως για του πεσόντες στον πόλεμο.
Θα βγει ένας και θα φωνάξει:
Ελληνικό δημόσιο
Και θα απαντήσουν με μια φωνή οι παρευρισκόμενοι:
ΑΘΑΝΑΤΟ

2 σχόλια:

diva είπε...

Δοκιμάσατε να καλέσετε τα κανάλια; Στην Ελλάδα βρίσκεστε..

kakaskimos είπε...

Αν καλέσω τα κανάλια, θα γίνει ντόρος και δεν θα κάνω τη δουλειά μου. Ελπίζω να μαζέψω τα χαρτιά και να πιέσω για γρήγορη εξυπηρέτηση, με τον φόβο των καναλιών ;-)