Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Πασχαλινή ιστορία

Στα σχόλια της Πασχαλινής ιστορίας της tanilas, το patsiouri ζητά μια αντρική άποψη για το θέμα. Δεν είμαι ο κατάλληλος, αφού δεν θα μπορούσα να είμαι ο Κλεόβουλος (περιγράφεται ως γοητευτικός γκόμενος), οπότε ζήτησα βοήθεια από εναν ωραίο φίλο μου.
----------------------

Ο Κλεόβουλος κοίταζε με ανυπομονησία την τουαλέτα. "Μα τι κάνανε τόση ώρα στην τουαλέτα η Υπαπαντή με την Θεοβούλη?" αναρωτήθηκε. Ηταν μια απορία στην οποία μπορεί να έπαιρνε απάντηση. Γιατί την απάντηση στην αιώνια απορία των αντρών, δηλαδή γιατί οι γυναίκες πάνε δυο-δυο στην τουαλέτα, την υποπτευόταν. Πήγαιναν για να κουτσομπολέψουν χωρίς να τους ακούν οι άλλοι, και ειδικότερα οι άντρες. Και να συζητήσουν για τον αν θα κάτσουν σε κάποιον και σε ποιον. Μην την πέσουν και οι δύο στον ίδιο. Αλλά αυτές ήταν παντρεμένες. Λες να ήθελαν καμμιά εξωσχολική περιπέτεια?
"Μακάρι να τελειώσουν γρήγορα με τον ποιον θα επιλέξει η καθεμία, για να μην μείνω πολλή ώρα μόνος με τις δύο ασχημούλες που κάθονται δίπλα μου".
Υπαπαντή και Θεοβούλη δεν είχαν δείξει ενδιαφέρον για του λόγου του, αλλά ήταν μια ασπίδα προστασίας από το λάγνο βλέμμα των δύο "μετρίας εμφάνισης" γυναικών.


«Ακόμα τουαλέτα είναι η γυναίκα σου;»
Την κοιτά έκπληκτος.
«Τι είπες;»
«Η Υπαπαντή….. ακόμα να γυρίσει απ’την τουαλέτα;»
«Μα, δεν είναι γυναίκα μου! Ούτε η Υπαπαντή ούτε η Θεοβούλη. Είναι και οι 2 παντρεμένες, αλλά με άλλους»


"Είναι και ζώον. Να βγάλει καμμιά βρώμα ότι είμαι παντρεμένος και να μη μου κάθεται καμμία" σκέφτεται ο Κλεόβουλος και χαμογελάει. Τον κοιτά παγωμένη. Η μπεκάτσα είχε πλέον το φυσικό της βλέμμα!!!

Γαμώτο. Οι μοναδικές που δείχνουν ενδιαφέρον είναι η μπεκάτσα και το κοτσύφι. Απο ποια να ξεκινήσω? Ας αποφασίσουν εκείνες.

Αφροξυλάνθη: "χα χα χα, χου χου χου, τι ωραία περνάμε στην εξοχή".
"Απίστευτο. Λες και η άλλη να είναι το ίδιο κλούβια?" σκέφτεται ο Κλεόβουλος κοιτάζοντας την Θεώνη. "Δεν πειράζει. Μπορεί να κάνει καλό κρεββάτι."

[Εβδομάδα εξόδου]
Αφροξυλάνθη: "μπλα μπλα μπλα μπλα ζώδιο, μπλα μπλα μπλα κακή προϊσταμένη, μπλα μπλα μπλα λίγα χρήματα, μπλα μπλα μπλα η φίλη μου δεν μου φέρθηκε, καλά μπλα μπλα μπλα γκρίνια, μπλα μπλα μπλα γκρίνια, μπλα μπλα μπλα και πάλι γκρίνια ..."

<μετά απο μια βδομάδα>
Το παρατραβήξαμε. Αυτό το ζώον θέλει σχέση χωρίς σεξ!!!. Ας πάει να βρει ένα ψυχαναλυτή. Θα βάλω σε εφαρμογή το κόλπο που πιάνει πάντα. Θα το παίξω γυναίκα. Θα γκρινιάξω χωρίς να υπάρχει λόγος.

Ντριν. Ψεξάστε - σκουψίστε - τελειώσατε.
Πάει κι αυτή.

<μετά απο μια βδομάδα>
Ντριν (παλιάς τεχνολογίας τηλέφωνο)

Κλεόβουλος: Ποιος?
Θεώνη: Θεογκόμενα (ε, πέτυχε το πρώτο συνθετικό)
Κλεόβουλος: Γεια σου. Πως και μας θυμήθηκες?
Θεώνη: Είπα μήπως είχες διάθεση για καφέ
Κλεόβουλος: Φυσικά. Τι άλλο θα έκανα? Θα πήγαινα σε θέατρο/κινηματογράφο/έκθεση ζωγραφικής/συναυλία ή θα διάβαζα κανα βιβίο? Είχα σταματήσει τα πάντα και περίμενα εσένα.
Θεώνη: Τι ωραία, τι καλά, θα χω τον κλεοβουλά

<μετά απο μια βδομάδα>
Το παρατραβήξαμε. Αυτό το ζώον θέλει σχέση χωρίς σεξ!!!. Ας πάει να βρει ένα ψυχαναλυτή. Θα βάλω σε εφαρμογή το κόλπο που πιάνει πάντα. Θα το παίξω γυναίκα. Θα γκρινιάξω χωρίς να υπάρχει λόγος.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

....μπουρδολογία περιμέναμε ,αλλά μια χαρά χρονογραφηματάκι μας βάζεις!!!
.... έχεις πιάσει το σφιγμό , οφείλω να το παραδεχτώ:)

(άσε που θυμήθηκα πόσες φορές έχω παρεξηγηθεί με την κολλητή μου που επιμένει να θέλει να την ακολουθήσω κάθε φορά που πάει τουαλέτα και φυσικά δε το κάνω ποτέ και απορεί κιόλας γιατί ... θα της δείξω και το κείμενο μπας και επιτέλους ξεκολλήσει)

.....αλλά το "να γκρινιάξω σα γυναίκα" ? πολύ βαρύ ρε παιδί μου και το κακό είναι πως δε βρίσκω και αντίλογο :)

kakaskimos είπε...

κασταλία
Αν αρχίσετε να βγαίνετε με υποψήφιους γκόμενους, θα ακολουθείς κι εσύ στην τουαλέτα :p

Υ.Φ. Γιατί όταν εμφανίζονται τα σχόλια το nick σου εμφανίζεται με κεφαλαία (ΚΑΣΤΑΛΙΑ) κι όταν πάω να απαντήσω εμφανίζεται με πεζά (κασταλία)?

diva είπε...

τσκ τσκ τσκ
Once a kakaskimos
always a kakaskimos

[Τελικά ίσως είσαι απλά ζηλιάρης:-ρ ]

kakaskimos είπε...

diva
Σου είπα ότι πήρα ιδέες από ωραίο. Οπως αυτόν που ήθελες δώρο, χωρίς τις ζωγραφιές. Γιατί εγώ απο που να ξέρω :p

Τι εννοείς ζηλεύω? Οτι θα ήθελα να με χαρακτηρίζουν οι γυναίκες ωραίο γκόμενο, ναι θα το ήθελα. Αυτό όμως δεν συνιστά ζήλεια.